مدیریت هزینه ها در زندگی

 

 

دکتر افشین یداللهی روانپزشک، با حضور در یکی از آیتم های برنامه ایرانشهر در خصوص دلایل گرایش افراد به اجناس به اصطلاح مارک توضیح داد: از دیدگاه روانپزشکی مصرف و استفاده از اجناس یا کالاهای صرفا مارک رابطه معنا داری با نوع نگاه فرد به زندگی، توانایی و عزت نفس وی دارد.
به گزارش روابط عمومی شبکه پنج، دکتر یداللهی با بیان این مطلب گفت: گاهی اوقات تبلیغات در ترغیب افراد به مصرف اجناس مارک و برند تاثیر گذار است.

وی ادامه داد: باید مدیریتی در مورد خرج و دخل داشته باشیم تا بتوانیم اولویت بندی درباره نیازهای زندگی بدست آوریم.

 

 

 

اشتراک در شبکه های اجتماعی

Submit to DiggSubmit to Google PlusSubmit to LinkedInشبکهدکمه اشتراک گذاری تلگرام

نظر شما

نظرات شما پس از بررسی انتشار داده خواهد شد


http://fun.akairan.com/divanehafez/fale-hafez-mani/

http://fun.akairan.com/talebini/stekhareh/

http://khanehdar.akairan.com/khanehdari/decor1/

http://koodakan.akairan.com/koodak/zaieman1/

http://www.akairan.com/havades-akhbar/

http://irantoorism.akairan.com/

http://jahangasht.akairan.com/

http://varzeshkar.akairan.com/sport/badansazi-banovan/