قیمت گذاری بر اساس رقابت

دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران با بیان این که در بخش پوشاک و نساجی قیمت گذاری بر اساس رقابت در بازار تعیین می شود، تاکید کرد: متاسفانه بیشتر پوشاک که به عنوان برند به مشتریان عرضه می شود، واقعی نیست.
به گزارش روابط عمومی شبکه پنج، مهدی یکتا دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران در یک گفتگو کوتاه تلفنی با مجله اقتصادی روزآمد که با موضوع مشکلات صنایع نساجی و یارانه تولید بر روی آنتن رفت، گفت: در حوزه پوشاک در آینده وضعیت خوبی خواهیم داشت، زیرا اراده خوبی برای ثبت برندهای وارداتی و مبارزه با کالاهایی که بدون شناسنامه وارد کشور شده اند، در حال حاضر وجود دارد.1

اشتراک در شبکه های اجتماعی

Submit to DiggSubmit to Google PlusSubmit to LinkedInشبکهدکمه اشتراک گذاری تلگرام

نظر شما

نظرات شما پس از بررسی انتشار داده خواهد شد


http://fun.akairan.com/divanehafez/fale-hafez-mani/

http://fun.akairan.com/talebini/stekhareh/

http://khanehdar.akairan.com/khanehdari/decor1/

http://koodakan.akairan.com/koodak/zaieman1/

http://www.akairan.com/havades-akhbar/

http://irantoorism.akairan.com/

http://jahangasht.akairan.com/

http://varzeshkar.akairan.com/sport/badansazi-banovan/